Workshop WAK – content marketing
Back to Events- Event:
- Workshop WAK – content marketing
- Start
- 1 oktober 2020 19:30
- Einde:
- 1 oktober 2020 21:30
- Geupdate:
- 7 september 2020
Op donderdagavond 1 oktober wordt in de workshop Content Marketing, verteld hoe Oldenzaalse culturele-, sport of welzijnsverenigingen of individuele (amateur)kunstenaars hun doelgroep kunnen betrekken en activeren.
Doel
In maximaal twee uur inspireert marketingbureau Handstand de Oldenzaalse deelnemers om hun verhaal op nieuwe manieren te vertellen. Ze laten zien hoe je via social media en andere online kanalen door content marketing je doelgroep kan betrekken en activeren. Aan de hand van hun ervaringen voor tientallen (o.a. culturele) organisaties laten ze zien welke kansen er liggen in deze tijd.
Inhoud workshop
Aan de hand van jarenlange ervaringen voor tientallen organisaties laten ze zien welke kansen er liggen in deze tijd. Met een fris Handstand sausje maken ze het fun en krijgen ze de energie los.
Over de docent
De workshop wordt gegeven door het marketingbureau Handstand Consultancy. Handstand vertelt verhalen die er toe doen en is gespecialiseerd in marketingstrategie en content marketing.
Datum tijd locatie
Deze gratis workshop wordt van 19:30 tot 21:30 uur gegeven door marketingbureau Handstand. De workshop is het product van de samenwerking tussen de Vrijwilligerscentrale Oldenzaal en de Oldenzaalse cultuurmakelaar Quinta Clason.
Locatie: online via Zoom.
Aanmelden
Deelname kan na aanmelding (verplicht) en is afhankelijk van de beschikbare plekken, aanmeldingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst.
Aanmelden kan hier (gesloten).
Doelgroep workshop en RIVM-richtlijnen
De workshop is gratis toegankelijk voor alle Oldenzaalse verenigingen; sportclubs, culturele groepen, welzijnsorganisaties en andere clubs zoals bijvoorbeeld IVN of scouting.
Ze worden online aangeboden, via Zoom.
Ervaringen met Handstand
“De sessies zijn zowel inhoudelijk sterk, als ook leuk. Daardoor werden onze collega’s erg fanatiek.”
– Jordi Weggemans, Bestuurslid Communicatie Student Union
“Bij Handstand werken een aantal energieke creatievelingen, die een frisse kijk hebben op content marketing. No ‘one-size-fits-all’, but ‘everything fits if you make it with the right intention and energy’. Handstand is uniek en de crew is plezierig.”
– Limke Schopman, marketeer 8ting
“De sessie is inhoudelijk goed afgestemd op de doelgroep. Handstand is betrokken en bevlogen.”
– Jan van der Heide, communicatie adviseur bij de WMO Divisie (onderdeel van de Dimence Groep)